Det må ikke være dyrt og besværligt at dele penge ud!

Har du penge at dele ud? Så lancerer den nye danske techvirksomhed AdminEaze nu en onlineløsning til fonde, kommuner og andre tilskudsgivere. Her kører hele sagsbehandlingen i et samlet digitalt workflow og systemet sikrer overblik over ansøgninger, bevillinger og evalueringer, samtidig med at det fungerer som et kommunikations- og samarbejdsværktøj.

Erfaring, ny teknologi og dialog i fokus

Stifterne bag virksomheden har mange års erfaring med administrative processer i store organisationer med i baggagen, og det har vejet tungt i beslutningen om, sammen at skabe deres bud på et effektivt, online workflow til håndtering af tilskud.

Jeg har siddet på den anden side af bordet og haft det administrative ansvar for håndteringen af en række tilskudspuljer, og det er den viden, vi har valgt at bringe i spil med vores første produkt, AdminEaze Grants. For os er det vigtigt, at det ikke må være dyrt og besværligt at dele penge ud. Det er vores mission, udtaler stifter Trine Højer, AdminEaze.

Det er den nyeste teknologi, der ligger bag den cloudbaserede løsning. Det betyder bl.a., at systemet har et åbent API, der ret enkelt gør det muligt at integrere det med andre systemer og løsninger. Den første integration er allerede på plads, nemlig en integration til NemID. Trine Højer udtaler:

Vi har valgt at stille en integration til NemID til rådighed for de kunder, der ønsker en ekstra sikkerhed omkring deres ansøgeres identitet. Mulighederne for andre integrationer er mange, og vi glæder os til en dialog med vores kunder om, hvad der ellers kunne være af relevante, nye integrationsmuligheder.

AdminEaze Grants er fra starten tænkt som en skalerbar løsning. Det betyder bl.a., at man allerede fra starten kan vælge at bruge systemet på dansk eller engelsk, og der er mulighed for at vælge at modtage ansøgninger i en anden valuta end danske kroner. Det hele styres af kundernes administratorer med et enkelt klik.

Vi har fra starten være meget opmærksomme på, at vi arbejder med et produkt, som ret enkelt kan skaleres og benyttes i andre lande. Derfor har det været vigtigt for os, at vi allerede fra første dag har systemet klar på både dansk og engelsk. Og når kunderne får behov for det, er vi klar til at rulle flere sprog på, siger medstifter Mads Lyngby Olsen, AdminEaze.

Lige nu er fokus for den nystiftede virksomhed dog at få etableret sig solidt på det danske marked, og med udgangspunkt i kontoret i iværksættermiljøet INCUBA i Aarhus, glæder stifterne sig til at komme rundt i landet og i dialog med kunderne.

Vi ønsker at blive ved med at udvikle vores produkt, så vi sikrer, at vi flytter os i takt med kundernes behov, og vi glæder os helt vildt til at få AdminEaze Grants med rundt i landet i løbet af de næste måneder, afslutter Trine Højer.